KD Skladi že sedmič zapored Trusted Brand

Po zaključeni evropski raziskavi Trusted Brand – rezultati so bili objavljeni včeraj - je bila družba KD Skladi že sedmič zapored izbrana za najbolj zaupanja vredno blagovno znamko v kategoriji Investicijske družbe in vzajemni skladi. KD Skladi se tako uvrščajo med 20 globalnih in 20 lokalnih najbolj zaupanja vrednih blagovnih znamk, ki so jih izbrali slovenski naročniki revije Reader's Digest, pod okriljem katere poteka raziskava.

»Sedmi zaporedni naziv najbolj zaupanja vredne družbe med skladi dokazuje, da konstantno ohranjamo odličnost naših produktov in storitev ter da smo se na izzive, ki jih je finančna kriza postavila naši industriji, pravilno odzvali. V letošnjem letu, ko praznujemo že 20 let delovanja, smo prejeli že nagrade revije Moje finance za najboljšo slovensko družbo za upravljanje, najboljšega upravitelja, najboljši denarni sklad in najboljši delniški balkanski sklad. Vse te nagrade potrjujejo, da so našo strokovnost, inovativnost in napredek v kakovosti upravljanja opazili tudi zunanji neodvisni opazovalci«, je ponovni naziv Trusted Brand komentiral predsednik uprave Luka Podlogar.

European Trusted Brand je ena največjih evropskih potrošniških raziskav o odnosu do izdelkov in storitev široke potrošnje (izvaja jo agencija Wyman Dillon). Osrednji cilj raziskave je odkriti, katerim blagovnim znamkam Evropejci najbolj zaupamo; katere so najbolj zaupanja vredne domače in tuje blagovne znamke ter najbolj zaupanja vredne osebnosti v Sloveniji. Izvaja se že štirinajsto leto, v Sloveniji pa osmo leto. V letošnjem letu je raziskava potekala v 8 jezikih in 10 evropskih državah, kjer je bilo analiziranih 17.676 odgovorov. Izbrali so več kot 67.000 različnih blagovnih znamk, v Sloveniji kar 7.571.

V Sloveniji je izdelke in storitve ocenjevalo tisoč bralcev revije Reader’s Digest Slovenija. Evropi je skupnih 20 kategorij, v Sloveniji pa so dodali še 20 lokalnih, med katerimi je že sedmo leto tudi kategorija Investicijske družbe in vzajemni skladi. Raziskava Trusted Brand upošteva več meril pri ocenjevanju, najbolj zaupanja vredno blagovno znamko pa določi tista, ki izstopa po kakovosti in pozitivni osebni izkušnji otrošnikov. Podjetje se samo ne more vključiti v raziskavo Trusted Brand – vanjo ga vključijo bralci s tem, da navedejo njegovo blagovno znamko kot najbolj zaupanja vredno, uporaba logotipa Trusted Brand pa se ne plača.

Zmagovalci tokratne raziskave bodo priznanja prejeli na svečani podelitvi, ki bo 21. maja v Cankarjevem domu.